چرا بیماران لوپوس از تکرر ادرار رنج می برند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران لوپوس از تکرر ادرار رنج می برند

لوپوس نیز به عنوان SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) آنجا که یک بیماری سیستمیک است شناخته می شود، می تواند باعث بسیاری از سیستم. برخی از بیماران ادرار کردن مکرر. تعیین علت تکرر ادرار در این بیماران مبتلا به لوپوس می توانید آنها را به شرایط درمان مناسب منجر شود.

چرا بیماران لوپوس ادرار کردن مکرر؟

در اغلب موارد، ادرار کردن مکرر با لوپوس در دو جهت در ارتباط است. یکی از عفونت های دستگاه ادراری است. لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که می تواند ظرفیت کم ایمنی بدن، که خطر ابتلا به عفونت ها و عفونت های دستگاه ادراری را افزایش می دهد باعث شده است.دیگر نفریت لوپوس، بیماری کلیوی ناشی از SLE است. تکرر ادرار نشانه ای از آسیب کلیوی است.

چگونه برای مدیریت ادرار کردن مکرر در بیماران لوپوس؟

اگر شما در حال تجربه این مشکل، روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

1 نوشیدن آب بیشتر و قره قاط: این نکته است توصیه می شود که ادرار کردن مکرر توسط عفونت های دستگاه ادراری ایجاد می شود. تصور می شود که آب به بهترین پاک کننده برای دستگاه ادراری، در حالی که آب آلبالو می تواند در پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه ادراری. در موارد شدید، بیمار ممکن است نیاز به مصرف آنتی بیوتیک. با این حال، اگر بیماران التهاب، فشار خون بالا و یا سطح پایین عملکرد کلیوی، محدود کردن مصرف آب.

2 کمپلکسهای ایمنی را از بدن: در حال حاضر، برخی از داروهای چینی در ترکیب، تقسیم، انحلال و ترشحات از کمپلکسهای ایمنی از بدن به طور موثر موثر بوده است. در موارد شدید، تبادل پلاسما، جذب دفاعی یا CRRT مورد نیاز هستند به طور مستقیم حذف این مواد.

تغذیه کلیه 3: طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند کمک به ارائه خون، تغذیه و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه و همچنین برای درخواست ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده به تدریج باشد.همراه با روش دوم، این درمان به طور موثر می تواند به نفریت لوپوس را درمان کنند. هنگامی که کلیه ها به طور معمول در خون فیلتر، ادرار کردن مکرر خواهد شد به طور موثر اداره می شود.

بیماران مختلف نیاز به داروها و درمان های مختلف. برای مشاوره شخصی، شما می توانید به کمک مشاوره آنلاین بپرسید و یا ارسال یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، ادرار کردن مکرر ,
:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: